ایزوگام ظریف بام ارائه دهنده بهترین ایزوگام با کمترین هزینه در خدمت شما می‌باشد. جهت سفارش خرید و نصب ایزوگام با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۲۵۳۹۲۰ تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که قیمت ایزوگام ثبت شده در جدول زیر شامل قیمت ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام می‌باشد.

فهرست

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران

قیمت ایزوگام تومان
قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ با نصب 39،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان ثبت ۲۴۲ با نصب 39،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام مرجان دلیجان با نصب 39،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام لاله شرق با نصب 38،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام گستر بام با نصب 39،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان با نصب 39،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام سامان دلیجان با نصب 37،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام ناب دلیجان با نصب 36،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام سپهر گستر دلیجان با نصب 36،۰۰۰ تومان
قیمت ایزوگام پشم شیشه مرکزی با نصب 36،۰۰۰ تومان

ایزوگام بام گستر دلیجان

محاسبه قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام با نصب در تهران بر اساس هر متر مربع محاسبه می‌شود. البته باید توجه داشت که لایه‌های ایزوگام نصب شده با یکدیگر همپوشانی دارند و همچنین لبه‌های دیوارها نیز به مقداری ایزوگام بیشتر نیاز دارد. هر رول ایزوگام طول ۱۰ متر دارد و عرض آن یک متر می‌باشد. بنابراین جهت محاسبه قیمت هر رول ایزوگام، قیمت‌های فوق می‌بایست در ۱۰ ضرب شوند.

ایزوگام

قیمت روز ایزوگام

آخرین قیمت‌های روز ایزوگام همیشه در این صفحه برای مشاهد‌ه‌ی شما موجود است. جهت بررسی شرایط بام و انتخاب بهترین ایزوگام جهت نصب روی پشت بام با ما تماس بگیرید.

قیمت ایزوگام طرح‌دار

ایزوگام طرح‌دار با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع نیز برای نصب در محل‌های قابل رویت امکان نصب و خرید را دارا می‌باشند. برای مشاوره نصب و قیمت و خرید ایزوگام طرح‌دار با ما تماس بگیرید.

ایزوگام طرح دار

قیمت ایزوگام تک‌لایه

همچنین ایزوگام‌های تک‌لایه و پودری برای محل‌هایی غیر از بام ساختمان‌ها که در معرض تابش نور مستقیم خورشید هستند، قابل خرید و نصب می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و قیمت ایزوگام‌های تک‌لایه با ما تماس بگیرید.

قیمت ترمیم و رفع مشکل چکه پشت بام

با توجه به اینکه ترمیم و رفع مشکل چکه ایزوگام مواد اولیه کمی نیاز دارد و زمان اصلی برای پیدا کردن محل مشکل و انجام ترمیم صرف می‌شود، هزینه‌ی ترمیم پس از بررسی وضعیت ایزوگام و مقدار زمان مورد نیاز جهت ترمیم، به صورت توافقی قابل اعلام می‌باشد. جهت برآورد هزینه‌ی ترمیم ایزوگام قدیمی که آسیب دیده است و چکه می‌کند، با ما تماس بگیرید.

قیمت نصب ایزوگام در محل‌های مختلف

بسته به اینکه نصب ایزوگام در چه محلی انجام شود، هزینه‌ی نصب آن نیز متفاوت است. برای نصب ایزوگام روی پشت بام، ممکن است علاوه بر عملیات نصب ایزوگام به زیرسازی و تنظیم شیب نیاز باشد، برای نصب ایزوگام روی دیوار به نصب داربست و همکاری پرسنل مختلف نیاز است و برای نصب ایزوگام در ابعاد کوچک مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام و آشپزخانه به تجهیزات و امکانات دیگری نیاز است. همچنین مقدار متراژ سطح ایزوگام اگر کم باشد، هزینه‌های ثابت نصب ایزوگام افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه برای برآورد قیمت نصب ایزوگام در محل‌های مختلف ساختمان به برآورد و بازدید نیاز است.

قیمت سایر خدمات ایزوگام ظریف بام

خرید ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران

برای محاسبه قیمت ایزوگام و مشاوره نصب و ترمیم ایزوگام، با ما تماس بگیرید: 09197157184