اگر سقف خانه شما چکه می‌کند، بهتر است هر چه زودتر آن را ترمیم کنید. تاخیر در رفع مشکل چکه سقف، می‌تواند بیش از آنچه تصور می‌کنید برای شما مشکل و هزینه ایجاد کند. تاخیر در اصلاح این مشکل ممکن است باعث شود گچ و سقف شما ریزش کند و علاوه بر هزینه‌های زیادی که برای ترمیم آن بر شما بار خواهد شد، ممکن است باعث ایجاد خطرات زیادی برای ساکنین و لوازم منزل شما نیز شود.

ایزوگام

فهرست

رفع مشکل چکه سقف خانه

اگر ایزولاسیون بام سال‌های قبل انجام شده، بهترین راه حل استفاده از ایزوگام برای پوشش بام و جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به سقف است.

اگر سقف دارای لایه ایزوگام است، بخشی از آن آسیب دیده است و باعث شده تا آب از لایه‌های ایزوگام نفوذ کند و به سقف منزل وارد شود. برای رفع این مشکل ابتدا محل آسیب دیدگی باید شناسایی شود و سپس با جداکردن بخشی از ایزوگام و نصب ایزوگام جدید، این بخش ترمیم شود. همچنین چنانچه محل آسیب جزئی باشد، می‌توان با نصب ایزوگام روی ایزوگام قبلی، مشکل را برطرف نمود.

اگر مقدار آسیب به ایزوگام قبلی زیاد باشد و کیفیت آن در گذشت زمان از بین رفته باشد، بهترین کار جدا کردن ایزوگام قبلی و نصب یک لایه ایزوگام با کیفیت جدید است.

هر چه سریع‌تر مشکل را حل کنید

تاخیر در ترمیم چکه سقف ممکن است خطرات و خسارت‌های زیادی به همراه داشته باشد. بنابراین هر چه زودتر برای ترمیم آن اقدام کنید. جهت نصب ایزوگام جدید، ترمیم ایزوگام قبلی یا مشاوره در این خصوص با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *