گروه تولیدی ایزوگام شرق در پایان دهه ۱۳۶۰ با هدف تولید انواع عایق‌های رطوبتی مطابق با استانداردهای روز دنیا آغاز به کار نمود و از ابتدا با تأمین مواد اولیه مرغوب و رعایت کامل اصول کنترل کیفی و با بهره‌گیری از مجرب‌ترین کارشناسان در تلاش بوده است تا رضایت مصرف کنندگان را در بالاترین سطح ممکن به دست آورد.

این شرکت توانسته است با استفاده از امکانات و پتانسیل‌های موجود به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی عایق رطوبتی در کشور، در رده بهترین تولیدکنندگان عایق ‌های رطوبتی جهان قرار بگیرد.

ایزوگام شرق

ایزوگام شرق موفق شده است محصولات خود را به چندین کشور منطقه‌ای و بین‌المللی صادر نماید. که این خود نشان‌دهنده‌ی کیفیت قابل قبول این برند از ایزوگام است.

فهرست

ایزوگام خود چسب ایزوگام شرق

یکی از محصولات جالب ایزوگام شرق، ایزوگام خود چسب است که بدون نیاز به چسب اضافی برای عایق‌کاری لبه‌های دیوارها، گوشه‌های زاویه‌دار بام، دیوارها و سایر نقاط ناهموار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایزوگام خود چسب نوع جدیدی از ایزوگام است که برای عایق‌کاری در کنار ایزوگام معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای نصب ایزوگام خود چسب، نیاز به حرارت زیاد شعله نیست و با استفاده از سشوار صنعتی می‌توان کار عایق‌کاری و ایزولاسیون نقاط زاویه‌دار را به انجام رساند.

کارخانجات تولیدی زیرمجموعه شرکت ایزوگام شرق

مجتمع تولیدی ایزوگام شرق (واحد مشهد)

واحد مشهد ایزوگام شرق با هدف تأمین محصولات مورد نیاز مشتریان مناطق شرق و شمال شرقی کشور و همچنین کشورهای همسایه شرقی فعالیت می‌نماید.

مجتمع تولیدی مرجان بام شرق (واحد تهران)

این واحد تولیدی ایزوگام در شهرک صنعتی اشتهارد کرج قرار داشته و موجب کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل برای مشتریان مرکز، شمال و شمال غرب کشور و همچنین کشورهای همسایه شمالی و غربی گردیده است.

مجتمع تولیدی مروارید شرق سپاهان (واحد اصفهان)

این واحد تولیدی ایزوگام در شهر اصفهان و به منظور دسترسی مطلوب و کاهش هزینه‌های تولید و حمل برای مصرف‌کنندگان جنوب، جنوب غربی و مرکز ایران و همچنین کشورهای عربی راه‌اندازی گردیده است.

شرکت‌های وابسته مجتمع تولیدی ایزوگام شرق

شرکت تولیدی مثلث زرین شرق

این شرکت به عنوان واحد بازرگانی تأمین‌کننده مواد اولیه وارداتی شرکت ایزوگام شرق و شرکت‌های وابسته فعالیت می‌نماید.

شرکت تولیدی سیه بام شرق

این واحد تولیدی از چندین پالایشگاه کوچک جهت تهیه و فرآوری انواع قیرهای مورد نیاز و مصرفی شرکت ایزوگام شرق تشکیل شده است.

شرکت تولیدی نمدسازان شرق

این واحد تولیدی تأمین‌کننده انواع پلی استرهای مصرفی شرکت ایزوگام شرق است.

شرکت تولیدی آذین نقش نگار شرق

این واحد تولیدی با در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولید و چاپ پلاستیک، تأمین‌کننده انواع شیرینگ و نایلکس شرکت ایزوگام شرق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *