قیمت ایزوگام در برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. اگر قصد دارید تا مدت‌های طولانی از انجام هزینه‌ی مجدد برای تعمیر یا تعویض عایق بام در امان باشید، بهتر است از ایزوگام‌های معتبر و با کیفیت استفاده کنید. کارشناسان ما در ظریف بام در کنار شما هستند تا بهترین گزینه‌ها برای شرایط محیطی و جوی شما را پیشنهاد دهند.

پس از نصب ایزوگام برای اینکه بتوانید مدت هر چه بیشتری بدون نیاز به صرف هزینه‌ی مجدد برای عایق‌کاری سپری کنید، لازم است تا اصول حفاظتی و نگهداری از ایزوگام را بدانید. مجریان با تجربه ما در ظریف بام در کنار شما هستند تا مشاوره‌های لازم و آموزش‌های مربوط به نگهداری و حفاظت از ایزوگام را پس از نصب در اختیار شما قرار دهند. با رعایت این اصول می‌توانید اطمینان داشته باشید که ایزوگام شما حداقل ۱۰ سال و بیشتر به خوبی کار عایق‌بندی را انجام می‌دهد.

فهرست

بیمه نامه ایزوگام

برخی از انواع ایزوگام همراه با بیمه‌نامه معتبر جهت عمر و دوام مورد انتظار به شما ارائه می‌شوند تا با خیالی آسوده‌تر، نسبت به خرید و نصب ایزوگام بپردازید.

ایزوگام‌های ارزان

ایزوگام‌های ارزان قیمت متعددی در بازار وجود دارند. این ارزانی قیمت بی‌دلیل نیست و مبلغی جزئی که از شما دریافت نمی‌شود در حقیقت مقداری از کیفیت است که از شما دریغ شده است. ضرب‌المثل قدیمی بین ایرانیان که می‌گوید هر مقدار که پول بپردازید همان مقدار آش می‌خورید در اینجا به خوبی قابل استفاده است. اگر قیمت ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام کمتر است شک نکنید که کیفیت آن هم کمتر است و این شما هستید که باید دوباره هزینه کنید و این کمبود کیفیت را جبران نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *